Oi tudo bem Mr. Biggs

by D8TA 16 Replies latest jw friends

• D8TA
    D8TA

Oi, Tudo bem?

So agora me ocorreu que vc e brasileiro. Da onde vc e? Vc mora no Brasil ou nos Estados Unidos?

Eu sou de Seattle mas estou indo pro Rio de Janeiro em Agosto pra ficar uns 6 meses. Minha mulher, seu nome e Debora, e brasileira e estou indo pra ficar com meus sogros.

Vc esta assistindo a Copa? Imagino que deve estar ancioso pelo jogo no domingo proximo, huh?

Vc concorda que Ronaldo e o proximo Pele?

Ate breve.

Abracos,

D8TA

• Dutchie
    Dutchie

Wow, you're going yo Brazil in August for six months? Fabulous. Is Deborah Brazilian? Rio de Janiero? Never been there myself but would love to see the statute of Corpus Christie on that hill.

• outnfree
    outnfree

MisterBiggs and you BOTH speak Portuguese, D8TA?!!!!

Since I already knew you were headed for Rio, I didn't find it too hard to follow.

The only thing I really got on my own was "Do you agree that Ronaldo is the next Pele?" and "Hugs"

LOL

How do you say "Bon voyage" in Portuguese?

• D8TA
    D8TA

Dutchie,

Wow, you're going yo Brazil in August for six months?

Yes, perhaps I may be there longer if all goes well.

Is Deborah Brazilian? Rio de Janiero?

Yes she is, from Rio de Janeiro. She came to the States to study constitutional law. You can catch her posting here under the forum name of CariocaGirl.

==============================

Outnfree,

How do you say "Bon voyage" in Portuguese?

Boa Viajem

So do you both speak portuguese or spanish?

D8TA

• AjaxMan
    AjaxMan

D8TA,

Boa Viajem.

oh well... Buen Viaje!

I know Spanish, not Portuguese.

I did not know you were a "futebol" fan. I gotta admit that Ronaldo is extraordinary, but I don't think he's the next Pele as I doubt that there will be anyone like him ever. He may be the closest thing we have to a Pele today. However, I feel Ronaldo is in a class by himself, just like Pele is in a class all by himself too.

Well anyways, Have a great Trip! Viva Brasil!!! (My prediction: Brasil 2, Germany 1 with goals by Ronaldo and Ronaldinho)

Edited by - AjaxMan on 27 June 2002 21:59:26

• Dutchie
    Dutchie

I speak German and a little Portuguese. I studied Constitutional Law too and it was very difficult. Smart girl! Lucky you!

• Mister Biggs
    Mister Biggs

Oi, Tudo bem? Sim! Tudo bem!!! Obrigado!

So agora me ocorreu que vc e brasileiro. Da onde vc e? Vc mora no Brasil ou nos Estados Unidos?

Eu sou de Seattle mas estou indo pro Rio de Janeiro em Agosto pra ficar uns 6 meses. Minha mulher, seu nome e Debora, e brasileira e estou indo pra ficar com meus sogros.

Vc esta assistindo a Copa? Imagino que deve estar ancioso pelo jogo no domingo proximo, huh?

Vc concorda que Ronaldo e o proximo Pele?

Ate breve.

Abracos,

• Mister Biggs
    Mister Biggs

Oi, Tudo bem? Sim! Tudo bem!!! Obrigado!

So agora me ocorreu que vc e brasileiro. Da onde vc e? Vc mora no Brasil ou nos Estados Unidos? Vivo nos Estados Unidos. Sou bons amigos com uma famlia de Fortaleza. Planejo em Fortaleza de visitao logo. Gostaria de viver a no futuro. Aprende a linguagem portuguesa. Entendo muito da linguagem mas eu atualmente dependo de meu tradutor para algum de meu dilogo.

Eu sou de Seattle mas estou indo pro Rio de Janeiro em Agosto pra ficar uns 6 meses. Minha mulher, seu nome e Debora, e brasileira e estou indo pra ficar com meus sogros. Sim...I read about this on your previous post.

Vc esta assistindo a Copa? Imagino que deve estar ancioso pelo jogo no domingo proximo, huh? Todo que eu posso dizer : Vai Ronaldo!!

Vc concorda que Ronaldo e o proximo Pele? Pele uma lenda. O Ronaldo um grande jogador!

Ate breve. Ate logo! Um dia que eu lhe emviarei quadros da minha "famlia" em Fortaleza.

Abracos,

• bitter mango
    bitter mango

OOOo a bilingual thread . no spanish/portuguese here BUT...

je souhait que j'etais un oscar meyer weiner (weiner), cela est que j'aimerais veritablement pour etre (etre, etre, etre) !
    n'importe quelles grenouilles ici ??! hehe

wsas ungefaar deutsche sprecher/leser?

(spelling mistakes inevitable)

• D8TA
    D8TA

Mango,

You're an Oscar Meyer Weiner? Oh wait...you're a french Oscar Meyer Weiner...I got it.

Tu as les yeux pers des champs de roses
    tu as des yeux d'aventure et d'annes-lumire
    la douceur du fond des brises au mois de mai
    dans les accompagnements de ma vie en friche
    avec cette chaleur d'oiseau ton corps craintif
    moi qui suis charpente et beaucoup de fardoches
    moi je fonce vive allure et entt d'avenir

D8TA

Edited by - D8TA on 27 June 2002 23:6:31

Share this

Google+
Pinterest