Tomorrow

by JH 15 Replies latest jw friends

• IP_SEC
    IP_SEC

JH... why didnt you just rez your thread about this from last year?

Ok this service year I resolve to not let ladies f*ck with my head and to drink more tequilla!!

• Gopher
    Gopher

I'm planning to attend an ex-JW meetup the night of 9/1. There's no better way to start off the theocratic new year !!!!

• nvrgnbk
    nvrgnbk

Ok this service year I resolve to not let ladies f*ck with my head and to drink more tequilla!!

Here's the key, bro.

Switch the order around, and you'll be fine.

• brinjen
    brinjen

brinjen:

Why not follow Brother Nvrgnbk's example and pioneer right here?

never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never

I meant 'here' on JWD

• exwitless
    exwitless

I guess it kinda is a "theocratic new year" for LDB and I, because on Sept 10th, we'll celebrate our one year anniversary of being DA'd and being members on this forum.

• Bumble Bee
    Bumble Bee

My ass is just fine, thank you very much, and doesn't need saving!!

BB

Share this

Google+
Pinterest
Reddit