JH... why didnt you just rez your thread about this from last year?
Ok this service year I resolve to not let ladies f*ck with my head and to drink more tequilla!!
by JH 15 Replies latest jw friends
JH... why didnt you just rez your thread about this from last year?
Ok this service year I resolve to not let ladies f*ck with my head and to drink more tequilla!!
I'm planning to attend an ex-JW meetup the night of 9/1. There's no better way to start off the theocratic new year !!!!
Here's the key, bro.
Switch the order around, and you'll be fine.
brinjen:
Why not follow Brother Nvrgnbk's example and pioneer right here?never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never never
I meant 'here' on JWD
I guess it kinda is a "theocratic new year" for LDB and I, because on Sept 10th, we'll celebrate our one year anniversary of being DA'd and being members on this forum.
My ass is just fine, thank you very much, and doesn't need saving!!
BB